Tisztelt látogatónk, ha szóra vagy kifejezésre keresve jutott el oldalunkra, akkor egészen biztosan megtalálja portálunk valamelyik oldalán a választ, ill. valószínűleg további hasznos információkat is! Használja keresőnket!
I. Ügyfélbarát nyitvatartás
Cégünk fontosnak tartja, a személyes konzultációt ügyfeleivel, ezért a könyvelési anyag leadásának idején (minden hónap 1. és 5. között) 06 és 22 óra között tartunk nyitva azért, hogy egy partnerünkre legalább 1 óra időt tudjunk fordítani anélkül, hogy másik partnerünk zavarná a megbeszélést.
II. Folyamatos visszajelzés a cég gazdálkodásáról
A személyes megbeszélés alkalmával, visszajelzést adunk a cég gazdálkodási adatainak tapasztalatairól, segítő korrigáló, tanácsadó jelleggel, valamint mód nyílik ügyfelünk kérdéseinek megválaszolására.
III. Határidőkről email és sms értesítés
A határidőkre történő adó és járulék fizetési kötelezettség kiszámolt, számfejtett, stb. összegeit, a számlaszámokat email útján juttatjuk el ügyfeleinkhez, továbbá a határnapon sms emlékeztetőt is küldünk.
IV. Telefonos ügyfélszolgálat
Telefonon naponta elérhetők vagyunk 09 és 16 óra között, személyesen minden hétfői napon 09 és 17 óra között, egyéb időpontokban pedig előzetes telefonos egyeztetés alapján.
V. Iratok átvétele a cég székhelyén
Igény esetén, Budapest egész területén kimegyünk partnerünk telephelyére a havi könyvelési anyag begyűjtése céljából, minden hónap 1-e és 5.-e közötti előre egyeztetett időpontban. Ez a szolgáltatásunk ingyenes.
VI. Cégprofilra szabott ingyenes hírlevél a változásokról
Partnereinket folyamatosan tájékoztatjuk a vállalkozását érintő változásokról, melyet email útján, hírlevél formájában biztosítunk.
A KönyvelésNet Kft. minden fontos kérdésben segítséget nyújt Önnek!